rss feed

Forelvissen Berenkuil

Je moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

Vandaag Zaterdag 26 november was het snertvissen bij de forellenvijvers de berenkuil. We (ik en mijn vader) waren om 8 uur s'ochtends bij de vijver. We hadden een praatje met de eigenaar en die zij dat er niet zo goed gevangen werd dus ik stond op extra scherp. We gingen naar de vijver waar 75 zalmforellen uitwaren gezet. Heel het Shimano Trout Team was er ook (zit ik zelf ook in). Ik zag een school zalmen jagen ik gooide er een wasmot met Trigger X gel bij en BAAAMMMM. Ik laat de vis eventjes door bijten en HANGEN!!! Er volgenden een mooie dril want ik viste maar met 16/00 hoofdlijn en 14/00 onderlijn. Toen kwam er een mooie zalm bij van ongeveer 2,5kilo. Toen ving Peter Negerman en Rob Hens ook allebei een zalm (zijn mijn team maten). Alleen mijn vader ving niks. Dus ik zij dat is balen pap, hier let op vang ik er even eentje voorje. Dus verwissel van aas gooi in en BAMM weer een Zalm zo ging het nog even door. Uit eindelijk 3 zalmen en nog een paar kleine forellentjes. Het was een (frisse) maar wel leuke dag!!!

op mijn Profiel vind je de foto van de zalm

Toontje op 26 November 2011 18:51 Dit is niet oké

Zo dat is niet gek zeg zalmforellen uitzetten en zalmen vangen. 

Zal ook eens proberen als ik forel uitzet of het dan zalmforel worden.

Wordt zo moe van dat smijten met de verkeerde termen  zelfs als het shimano team leden betreft.

Zalmforel is gewoon regenboog forel en gevoerd zodat ze gekleurt vlees krijgen   

vliegvisserke op 27 November 2011 19:36 Dit is niet oké

Ik word moe van smijten met taalfouten, met name dt's, echt hondsmoe word ik ervan. Zo hebben we allemaal ons dingetje. Een kind van 13 kan nog een hoop leren, vooral als je het op de juiste manier brengt. Een man van voorbij de 40 die stam+t nog onder de knie gaat krijgen heb ik een veel harder hoofd in.

Ik denk dat ik maar weer even ga slapen.

Ribolov op 28 November 2011 14:11 Dit is niet oké

ik kom nog uit familie waar werken meer beloont werdt dan leren

en onzin vertellen   niet bestond

vliegvisserke op 28 November 2011 19:46 Dit is niet oké

Arme man, daar kan jij verder ook niets aan doen. We leven met je mee.

Ribolov op 28 November 2011 21:00 Dit is niet oké

arme gelovige  ik leef ook met jou mee

vliegvisserke op 28 November 2011 23:35 Dit is niet oké

Fijn dat vliegvisserke uit het slag is waar werken harder beloont wordt dan leren. Ik ben wel blij dat ik na mijn Master een startsalaris heb wat hoger is dat het eindsalaris van een stratenmaker.

Alex711 op 16 Juli 2012 17:37 Dit is niet oké

Zeker fijn voor jou

maar jij heb geleert dus mag geen schrijf fouten maken ik lekker wel

vliegvisserke op 17 Juli 2012 09:19 Dit is niet oké

ki bne blij dak fauten maak en lkker vissn vang,  of is t vangdt? en fliegvissem is helemaal de boem! ofte wel lieve jongens, maak je niet te druk om wat schrijffouten, het is niet het nederlands dictee hiero. en laat een enthousiast vissertje van shimano lekker een berichtje zetten hier, je bent niet verplicht het te lezen. mvg ronnie ( ; ) ) plus deze jongen is 14, en hij is zo netjes om t op t forum te zetten, mijn symphatie heb je toon

ronniejonker op 17 Juli 2012 19:07 Dit is niet oké

mooi

flyfisherman op 23 Oktober 2012 16:24 Dit is niet oké