vorige
Meerval vissen met de vaste stok (video) Nationaal Kampioenschap Kustvissen bij Zeven Golven 1 november a.s. 155 jaar oude paling Fish Passage 2015 in Groningen Reactie sportvisserij op hengelsportverbod PvdD Amsterdam FEEDERINTERLAND BELGIE-NEDERLAND KANAAL GENT-TERNEUZEN GENT Topcompetitie bootvissen 2014 van start Gouden koppel, Dennis Nijland en Bjorn Wender, wint Topcompetitie Karper 2014 Hét Visblad online november 2014 (video) Grote vrouwtjes essentieel voor behoud vispopulaties Karper in Nederland: historie en herkomst Meer vislessen in 2014 (video) Nederlandse vangt wereldrecord karper voor vrouwen Waardering en geld voor inzet groene boa’s Bezwaarschrift nettenvisserij Nieuwe Waterweg Verslag I.A.M. Brandenburg Duitsland (video) Laatste wedstrijd TopCompetitie karpervissen Lage Vaart HSV Naarden-Bussum organiseert succesvolle jeugddag Vissen uitvinders van seks (video) België wint overtuigend Allan Gilbert Memorial 2014 NVWA treedt op tegen vissers in beschermd gebied Hengelsport- en Botenbeurs 2014 wordt een knaller! (video) Streetfishing competitie Sportvisserij MidWest Nederland Koppel karperwedstrijd 'In de duisternis van de nacht' Vissen bezorgt Anderlechtspeler problemen (video) Intrek glasaal: geen reden voor gejuich. Dit was de Pike Experience 2014 Sportvisser met dochtertje bedreigd en van auto beroofd Prachtig Nederlands teamresultaat tijdens Feederinterland Duitsland-Nederland Onderzoek naar landelijke ontwikkelingen visstanden gestart
volgende

rss feed

motor bootje + trailer + motor gezocht!

Je moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

Gezocht!

motor bootje voor 2 tot 3 personen + trailer+ motor!

beste mensen, ik ben opzoek naar een leuk bootje met alles durop en duraan. Ik kan een prijs geven van 1000,- ( duurder? in overleg kan er nog hoger worden betaald)

gr. Melvin de jong, sitenaam= melvinmilan

melvinmilan op 27 Mei 2010 17:39 Dit is niet oké

met dat budget kan je ook heel goed uit de voeten bij de meeste watersport zaken

leon1974 op 28 Mei 2010 16:55 Dit is niet oké

Je bent 12, en zoekt een boot, trailer en moter? En dat alle 3 voor 1000? haha

Wub op 30 Mei 2010 20:05 Dit is niet oké

Je bent 14, en lacht iemand van 12 uit, die al €1000,- heeft kunnen sparen? Haha...  Voor dat geld kun je prima een 2e hands boot incl. motor vinden, hoor, misschien zelfs met trailer. Misschien geen jong bootje, maar om te beginnen moet het wel lukken, succes met de jacht.

fdr77 op 30 Mei 2010 20:23 Dit is niet oké

Hij mag niet eens varen...

Wub op 30 Mei 2010 21:13 Dit is niet oké

Artikel 1.09 Sturen van een schip
1. Een schip mag niet varen, indien het sturen niet wordt verricht door een daartoe bekwaam persoon.
Voor deze persoon geldt:
a. een minimum leeftijd van 18 jaar voor het sturen van een snelle motorboot;
b. een minimum leeftijd van 16 jaar:
1°. voor het sturen van een groot schip,
2°. voor het sturen van een klein motorschip niet zijnde een snelle motorboot en niet zijnde een
klein open motorschip met een lengte van minder dan 7 m waarvan de hoogst bereikbare
snelheid ten opzichte van het water niet meer is dan 13 km per uur, en
3°. voor het sturen van een zeilschip met een lengte van 7 m of meer;
c. een minimum leeftijd van 12 jaar voor het sturen van een klein open motorschip met een lengte
van minder dan 7 m waarvan de hoogst bereikbare snelheid ten opzichte van het water niet meer
is dan 13 km per uur.
2. Op ieder snel schip moet tijdens de vaart het roer worden bediend door een persoon die houder is
van het vereiste vaarbevoegdheidsbewijs alsmede van het radarpatent. Bij een snel schip moet
tijdens het snel varen een tweede persoon die eveneens houder is van het vereiste
vaarbevoegdheidsbewijs en van het radarpatent zich in de stuurhut bevinden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zie punt 3, Wub. Een klein bootje met weinig pk's mag hij dus gewoon besturen....... Jij dus ook..... Ik zou zeggen, laat hem lekker en hopelijk vind hij een leuk bootje voor dat geld.

groeten Eric

fdr77 op 30 Mei 2010 22:26 Dit is niet oké

Ik sluit me aan bij Eric, vanaf 12 jaar mag je idd gewoon varen met een klein motorbootje mits deze niet sneller kan als 13 km/h . 

En voor je budget is er echt wel wat leuks te vinden , bijvoorbeeld : http://link.marktplaats.nl/347864653 , en zo staan er vast nog veel meer te koop.

Succes met je zoektocht, en als je een leuk bootje gevonden hebt,  vangse !!!

avanassema op 3 Juni 2010 16:11 Dit is niet oké

en het is zo lekker een beetje varen een beetje vissen en varen en vissen tegelijk .....hummmm ik ga van het weekend ook maar weer

leon1974 op 8 Juni 2010 14:42 Dit is niet oké

hee, bedankt voor alle tips! ikk koop het bootje samen met me neef(16).

melvinmilan op 16 Juni 2010 07:49 Dit is niet oké

Hee melvin, mag ik vast wel een keertjuh mee he. Spreekje!

Fisherman15 op 20 Juni 2010 14:55 Dit is niet oké