vorige
Grote vrouwtjes essentieel voor behoud vispopulaties Karper in Nederland: historie en herkomst Meer vislessen in 2014 (video) Nederlandse vangt wereldrecord karper voor vrouwen Waardering en geld voor inzet groene boa’s Bezwaarschrift nettenvisserij Nieuwe Waterweg Verslag I.A.M. Brandenburg Duitsland (video) Laatste wedstrijd TopCompetitie karpervissen Lage Vaart HSV Naarden-Bussum organiseert succesvolle jeugddag Vissen uitvinders van seks (video) België wint overtuigend Allan Gilbert Memorial 2014 NVWA treedt op tegen vissers in beschermd gebied Hengelsport- en Botenbeurs 2014 wordt een knaller! (video) Streetfishing competitie Sportvisserij MidWest Nederland Koppel karperwedstrijd 'In de duisternis van de nacht' Vissen bezorgt Anderlechtspeler problemen (video) Intrek glasaal: geen reden voor gejuich. Dit was de Pike Experience 2014 Sportvisser met dochtertje bedreigd en van auto beroofd Prachtig Nederlands teamresultaat tijdens Feederinterland Duitsland-Nederland Onderzoek naar landelijke ontwikkelingen visstanden gestart Vissen verdwijnen uit tropische regio's 'Visfanaat' Jeroen van der Boom klaar voor Expeditie Robinson Bewijs: van sportvissen word je een beter mens! Quota zegenvergunningen Veluwerandmeren fors omlaag De SNB en Sportvisserij Limburg vernieuwen websites Beroepsvisser met ondermaatse snoekbaars betrapt Jochem Myjer ontvangt eerste 'SportvisserREISgids Stad Groningen' (video) Nederland presteert uitstekend op World Carp Classic (video) Ramon Ansing wint TC Feeder 2014
volgende

rss feed

goede doodaas hengel

Je moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

wie weet wat een goede dood aas hengel is om statisch mee met doodaas te vissen vanuit de boot.(boot is 4,20 meter lang)

jari op 15 Maart 2013 16:18 Dit is niet oké

het kigt eraan  het kan met een spin jerk of dropshothenhengel er zijn natuurlijk ook speciale hengels voor het doodaas vissen met de fire ball zou ik een jerk tot spin hengel nemen want die zijn wat stugger . en voor de dropshot een iets zwaarderen hengel om dat je het lood en de vis met wegzetten en de haak zetten en een karperhengel kan natururlijk ook en waarop wil je vissen??  ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt        gr casper

casper op 15 Maart 2013 18:19 Dit is niet oké

bedankt voor je reactie heb er zeker wat aan ik vis op snoekbaars een karper hengel word em denk ik niet want die is iets te lang voor in de boot

jari op 15 Maart 2013 18:47 Dit is niet oké

graag gedaan maar het was een voorbeeld. veel suc6 met vissen en hengel uitzoeken XD

casper op 15 Maart 2013 18:58 Dit is niet oké

iemand nog tips?

jari op 20 Maart 2013 17:29 Dit is niet oké

Statisch uit de boot op snoekbaars? Lijkt me niet heel handig.

Denk dat je het beste een vertikaalhengel kan nemen, lekker kort, en met een fireball gaan vissen, onder de top dus. Hengel van 2meter lang ofzo.

Fisherman15 op 20 Maart 2013 17:53 Dit is niet oké

maar met de fire baal kun je ook vertikale

casper op 20 Maart 2013 18:11 Dit is niet oké

Precies, dat bedoel ik dus. Of je laat hem stilhangen, of je geeft er nog extra actie is, alles kan zolang je maar vertikaal onder de hengel vist ;-)

Fisherman15 op 20 Maart 2013 18:19 Dit is niet oké

oke bedankt

jari op 21 Maart 2013 14:53 Dit is niet oké

ja maar dan kan je ook metersnoeken tegenkomen en ik weet niet of je verticaal hengel dat houd

james_pikehunter op 21 Maart 2013 17:54 Dit is niet oké